المزيد من الأخبار





بالصور.. هذا ما قاله الفنان "تامر حسني" عن زوجته المغربية "بسمة بوسيل" بعد طلاقهما


بالصور.. هذا ما قاله الفنان "تامر حسني" عن زوجته المغربية "بسمة بوسيل" بعد طلاقهما
ناظورسيتي: متابعة

أثار حدث طلاق النجم المصري "تامر حسني"، والمغربية "بسمى بوسيل"، انشغال العديد من المتتبعين والفنانين، بعد إتمامهم إجراءات الطلاق، في اليومين الأخيرين، خرج "نجم الإعنية المصرية" ليوجه رسالة عتاب لزوجته.وانتقد تامر في أول تعليق له على الواقعة، تصرف بسمة بوسيل التي اختارت البوح بمشاكلهما الزوجية على منصات السوشل ميديا، حيث لم يخلو كلامه من العتاب وفي نفس الوقت تأكيده أن الخلاف بينهما قد تم حله.

و كتب تامر عبر حسابه بموقع “انستغرام” :”بسمة حببتي للاسف انتي مفكرتيش كويس و سلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كان تعليق كلامهم فارغ نسوكي انك عرفتيني وانا مشهور ودي طبيعة شغلي الي عرفتيني عليها وحبيبتني بيها، أزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة .. المهم انا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك انتي حبيبتي و ام ولادي .. انا ضهرك وسندك مهما حصل، بس اللي عايز اقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير”.

واعتبر حسني، أنه لا يجب أن يتسرع المرء في الكشف عن خلافاته الأسرية أمام الملأ، موردا قوله “ليه لما اي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميدي طب حتي يكلمه الاول إيه علاقة الناس بعلاقة شخصية بين اتنين ممكن تتحل في التليفون أو في زيارة رحيمة ما بينهم وياريتها مشكلة اصلا.. ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة عشان كدا للاسف انتي عرفى ان في ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت ومش هنخلص منهم بس انتي اللي هتهلصي من فكرة انك تسمعيهم”.


وطالب تامر من بسمة أن تركز على حياتهما وأن تتغاضى عن الشامتين “ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا وفعلا أنا بشكر كل الناس والفنانين اللى سعوا في الخير لينا.. وأنا واثق انك دلوقتي زعلانة إنك كتبتي كدة”، وفق تعبيره.

وشدد تامر أن ما قامت به بسمة هو “تصرف متهور منك بس ولا يهمك مش عيب أن الانسان يغلط ويتعلم وانا ياما علمتك ولسة هعلمك كان نفسي الكلام ده يكون بينا لكن انتي اشركتي الجمهور الكريم فكان لازم ارد هنا.. وبينا حب عالي وحياة كريمة وأولادنا و بيتنا أغلي ما فيها ربنا يخلينا ليهم ويخليهم لينا يارب.. متهورة بس بحبك”.

وكانت بسمة بوسيل قد أعلنت الجمعة الماضية على حساها بالإنستغرام أنها باشرت في إجراءات الطلاق من زوجها تامر حسني، مطالبة عدد من متابعيها بعدم إرسال صور تجمع بين زوجها ومجموعة من الفتيات، حيث وفور إعلانها الخبر قامت الفنانة المغربية جليلة، يقال إنها كانت حبيبة تامر بالرقص على أغنية “بشرة خير” كما أنها أعربت عن فرحتها لسماعها الخبر وزغردت من فرط سعادتها.








تعليق جديد

التعليقات المنشورة لا تعبر بأي حال عن رأي الموقع وسياسته التحريرية
شكرا لالتزام الموضوعية وعدم الإساءة والتجريح